جاودانه‌ها

حرفهای پایدار و ماندنی

جاودانه‌ها

حرفهای پایدار و ماندنی

جاودانه‌ها

کُلُّ شَیْ‌ءٍ هالِکٌ إِلاَّ وَجْهَهُ؛
همه از بین می‌روند، فقط وجهِ خدا جاودانه است.

اینستاگرام من
Instagram

معشوق فقط یک‌تا

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

روزی مردی هوس باز، زیبارویی را در راه دید. زیبایی دختر سبب شد که مرد به شدت عاشق و خواهان او شود.

 

چون دختر اظهار علاقه او را شنید، خندید و به او گفت: هم اکنون خواهر من از راه می رسد که بسی زیباتر از من است. مرد بوالهوس، چون سخنان دختر را شنید، وسوسه شد و به راه نگریست، اما کسی را ندید.

 

مرد که پی به منظور دختر برده بود، از اشتباه خویش پوزش خواست. دختر بر سر او فریاد کشید و گفت: 

 

سخنان بیهوده می گویی، عاشق راستین، تنها به معشوق خود می‌نگرد و تنها به او می‌اندیشد و دلش از غیر او فارغ است.

نظرات (۹)

بعله:)
  • بادبادک باز
  • احسنت
    کاملا موافقم :)

  • محمد فائزی فرد
  • به نظر من که یارو باید به همه ی جهات واقف باشه.
    انتخاب برتر، زندگی بهتر. :))
  • حسین بابائی
  • :)
    اره خوب
    کو گوش شنوا؟؟؟؟
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • +++
    دقیقا
    سلام
    ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) تسلیت
  • زائر اربعین.... ع.پ.ا
  • بسیار داستان و حقیقت زیبا و پر معنایی بود
    اما من این حکایت رو به نقل از یکی از بزرگان تاریخ مطالعه کردم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی