جاودانه‌ها

حرفهای پایدار و ماندنی

جاودانه‌ها

حرفهای پایدار و ماندنی

جاودانه‌ها

کُلُّ شَیْ‌ءٍ هالِکٌ إِلاَّ وَجْهَهُ؛
همه از بین می‌روند، فقط وجهِ خدا جاودانه است.

اینستاگرام من
Instagram

چند بیت شعر عاشقانه

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ب.ظ

حافظ وصال می‌طلبد از ره دعا     

یا رب دعای خسته دلان مستجاب کن! حافظ


آن یار که ما راست به حق خواستنی است     

جنت به جمال وجهش آراستنی است.  محمد حسین عطارد نژاد.


گاهی ترا کنار خود احساس می کنم    

اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است. محمدعلی بهمنی.




بامت بلند باد که دلتنگی ات مرا     

از هر چه هست غیر تو بیزار کرده است. فاضل نظری.






اشعار بالا را از کانال جاودانه‌ها انتخاب کردم و برای شما تقدیم می‌کنم، اگر خوشتان آمد عضو این کانال بشید. , و از این اشعار زیبا و احادیث ناب و غیره دریافت کنید. javedanehha@

عشق

نظرات (۱۶)

من طبیبا ز تو برخویش خبردارم ترم
که مرا سوز فراق است تو گویی که تب است

وصال شیرازی
پاسخ:
من طبیبا ز تو از خویش خبردارترم 
که مرا سوز فراق است و تو گویی که تب است.


ممنون بابت شعر

واقعا عالی بوود
  • ...ما شیعه ها ...
  • شعرهای خوبی بودند
    مثبت
  • امیرحسین 210
  • ممنون از به اشتراک گذاری اشعار و کانال
  • رفاقت به سبک شهید
  • دستتون درد نکنه عصر جمعه ای دلتنگی بیشتر شد
    عالی بود :)
  • پری بانو
  • عشق :/
  • زائر اربعین.... ع.پ.ا
  • من خودم علاقه بخصوصی به شعر دارم به گونه ای که از خوندن شعر بسیار لذت میبرم ....
    واقعا جالب و خواندنی
    ممنون
  • م.ع آفتاب
  • بـه تـو دل بـستم و غیر تو کسی نیست مرا جُز تو ای جان جهان، دادرسی نیست مرا
    عـاشـق روی تـوام، ای گل بی مثل و مثال بـه خـدا، غـیـر تـو هـرگـز هوسی نیست مرا
    امام خمینی
    پاسخ:
    ممنون
    از
    شما.
  • محمدرضا ...
  • خیلی مفید و زیبا بود ...
    پیچیده شمیمت همه جا ای تَن بی سر
    چون شیشه عطری که سرش گم شده باشد..
    پاسخ:
    ممنون بابت شعر زیبا
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • زیبابود....
    کانالتون خیلی خوبه.
    ان شالله چرخش براتون بچرخه :دی
    .
    من باب عشق:

    نقلست که درویشی در آن میان ازو پرسید که عشق چیست گفت: امروز بینی و فردا بینی پس فردا بینی!
    آن روزش بکشتند و دیگر روزش بسوختند و سوم روزش به باد بردادند یعنی عشق اینست.
    #تذکره_الاولیا
    #ذکر_منصور_حلاج
    زیبا بودن :)
  • شکوفه همرنگ
  • خواندنی و زیبا بود احسنت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی