جاودانه‌ها

حرفهای پایدار و ماندنی

جاودانه‌ها

حرفهای پایدار و ماندنی

جاودانه‌ها

کُلُّ شَیْ‌ءٍ هالِکٌ إِلاَّ وَجْهَهُ؛
همه از بین می‌روند، فقط وجهِ خدا جاودانه است.

اینستاگرام من
Instagram

کار خود را به دیگران مسپار

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

پیامبر بزرگوار اسلام می‌فرماید:

لایستعن احدکم من غیره و لو بقضمة من سواک؛ تا می‌توانید در کارها از دیگران کمک نگیرید و لو برای خواستن یک مسواک۱

تا جایی که امکان دارد کارهایتان را به دیگران مسپارید هر چند کار کوچکی باشد، حتّی به نزدیکترین افراد. ۱. کحل البصر،۶۹.

نظرات (۱۶)

اینجا برعکس میگن همکاری در کارهای شخصی:/
  • بادبادک باز
  • چ-----------ش-----------م

  • پری بانو
  • بسیار زیبا و حکیمانه :) 
  • mohammadreza sharifi
  • عالی بود ممنون
    .
    .
    .
    .
    .
    .اگه وقت کردید به بلاگ من سر بزنید
    derakhtedanesh8.blog.ir
    سلام. مرسی ک دنبال میکنید.خوشحالم از آشناییتون
  • زائر اربعین.... ع.پ.ا
  • آموزنده
    سلام

    بله دین اسلام و نبی مهربانی ، همواره ، بر موضوع عزت نفس و انجام کار های شخصی بصورت فردی ، تاکید داشته اند .

    اما در مسائل اجتماعی ، به همکاری و تعاون توصیه شده است .

    اما متاسفانه در جامعه امروزی ؛ برعکس این اتفاق می افتد ...
    دم پیامبر گرم
    خیلی عالی
    لایک داری پیغمبری
  • ابوالفضل نخعی
  • +
    چه جالب
    واقعا همینطوره ..
    نمی شود نمی توانیم
    خواستن توانستن است
    آیا کدام؟
  • سیّد محمد جعاوله
  • خوب خوب
  • روحِ نشسته در من
  • پُست ثواب دانِ سوراخ زیبا بود. :)
  • معصومه صادقی
  • چند جمله از ابن مشغله
    قشنگ بود
    نمیدونم چرا نمیشد اونجا نظر ثبت کنم
    پاسخ:
    دوست محترم

    نظرات بسته است.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی