جاودانه‌ها

حرفهای پایدار و ماندنی

جاودانه‌ها

حرفهای پایدار و ماندنی

جاودانه‌ها

کُلُّ شَیْ‌ءٍ هالِکٌ إِلاَّ وَجْهَهُ؛
همه از بین می‌روند، فقط وجهِ خدا جاودانه است.

اینستاگرام من
Instagram

گفتگوی فقیه و وسواس

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ق.ظ
مردی از فقیهی پرسید: من هنگامی که جهت غسل در نهر آب فرو می‌روم و سه مرتبه تکرار می‌کنم و یقین نمی‌کنم که آب تمام بدن را فرا گرفته یا نه، چه‌کار کنم؟
 
فقیه گفت: نماز نخوان.
 
آن مرد با تعجب گفت: از کجا می‌گویی؟
 
فقیه گفت: از قول رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) که فرمود:
 
قلم تکلیف از دیوانه تا زمانی که افاقه پیدا کند و به عقل آید، برداشته شده است. (قسمتی از روایت امام علی علیه السلام)  و شخصی که سه مرتبه غسل ارتماسی بکند و شک کند باید گفت: عقل ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی